استفاده از دستگاه UV برای ضد عفونی در مرکز طب کار آسا WhatsApp ShareTelegram ShareFacebook ShareeMail تعداد بازدید : 1029

استفاده  از دستگاه UV برای ضد عفونی در مرکز طب کار آسا

این دستگاه به منظور ضدعفونی خودکار سطوح خشک و تر و هم چنین فضاهای آلوده داخل اتاق های عمل ، ایزوله ، بخش میکروب شناسی ، مطب ها و محیط داخلی بیمارستان ها مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه با بهره گیری از خاصیت ضدباکتری اشعه ی UVC طراحی و ساخته شده است.

اشعه UV طول موج هایی بین 10 الی 400 نانومتر را دارا می باشد . چندین نوع اشعه ماوراء بنفش وجود دارد: اشعه ماوراء بنفش UVB ،UVA ،UVC و ... در بین طول موج 270-260 نانومتر امواج UVC به سلول های میکروارگانیسم ها نفوذ کرده و با تغییر DNA آنها از تقسیم سلولی جلوگیری کرده و اثر پاتوژنیک را از بین می برد.

با توجه به اشعه ماوراءبنفش در طیف UVC با شدت بالا در این دسته از دستگاه ها، استفاده از موارد ایمنی شامل ریموت کنترل وایرلس RF و سنسور تشخیص حضور افراد ، از قابلیت های منحصر به فرد این دستگاه با برند UVLizer می باشد. کاتالوگ دستگاه از قسمت پیوست قابل دانلود می باشد.

مرکز تخصصی طب کار آسا با توجه به اهمیت ضدعفونی موثر و پیشگیری از ابتلای پرسنل و مراجعین به بیماری های مسری مانند کرونا اولین و تنها مرکز تخصصی طب کار در کشور می باشد که به دستگاه مذکور تجهیز گردیده و عمل ضد عفونی را به صورت روزانه و طی ساعات صبح و ظهر انجام می دهد.

فایل های پیوست :

ارسال پیام




نام و نام خانوادگی
شماره تماس
ایمیل
موضوع
متن پیام
کد امنیتی
 


پیام ها:

محمدرضا فرامرزی :
قیمت

پاسخ :
چهل میلیون تومان