بازگشت به کار شاغلین با احتمال ابتلا به COVID-19 WhatsApp ShareTelegram ShareFacebook ShareeMail تعداد بازدید : 953

بازگشت به کار شاغلین با احتمال ابتلا به COVID-19

با توجه به شیوع بیماری کووید-19 در کشور احتمال ابتلای شاغلینی که در محیط های کاری مختلف ارائه خدمت می کنند نیز به این بیماری وجود دارد. نظر به میزان بالای سرایت بیماری و وجود علائم غیر اختصاصی در اکثر مبتلایان،رویکرد دوری از محیط کار حتی با وجود علائم غیر اختصاصی سرماخوردگی مورد توجه بوده است تعداد  افرادی که در دوران اپیدمی بیماری، در استعلاجی به سر می برند قابل توجه می باشد.

از آنجا که بیماری می تواند عوارض جدی و مخل عملکرد شاغل ایجاد کند و از سوی دیگر امکان انجام تست تشخیصی برای تمام آنها وجود ندارد شرایط بازگشت به کار آنها اهمیت ویژهای پیدا می کند. ارزیابی تخصصی بازگشت به کار شاغلین می بایست هم جنبه اطمینان پایان سرایت پذیری به سایرین و هم بررسی از نظر عوارض بیماری که عملکرد شاغل را تحت تاثیر قار می دهد یا وی را نسبت به مواجهات محیط کاری آسیب پذیرتر می کند.

مرکز تخصصی طب کار آسا آماده پذیرش شاغلینی که احتمالا به این بیماری مبتلا شده اند بوده و افراد مذکور می توانند پس از طی دوره درمانی (بستری یاسرپایی) و برطرف شدن علائم تب و ... و نیز پایان دوره استعلاجی جهت دریافت برگه بازگشت به کار و گواهی سلامت با هماهنگی قبلی (تماس با شماره 02157734) مراجعه نمایند. 

راهنمای بازگشت به کار شاغلین با احتمال ابتلا به کووید-19 مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت از قسمت پیوست قابل دانلود است.

 

مرکز تخصصی طب کار آسا

فایل های پیوست :

ارسال پیام




نام و نام خانوادگی
شماره تماس
ایمیل
موضوع
متن پیام
کد امنیتی